Vetarien keulan vahvistukset?

Aloittaja waz2010, 21.11.10 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

waz2010

Tämä alkoi huolettamaan ..
Kun tallissa hirnahtelee vetaripeli jossa keulaa on jonnii verran vahvistettu.
Mitä muutoksia tulossa? Millaisella aikataululla? Joutuuko keulan pellit vaihtamaan kokonaan?
Olis kiva tietää mitä on suunnitteilla.. . osais vähän varautua.

Walley

vuoden siirtymä ainakin tulossa. ja ei muutenkaan kannata huolestua.


waz2010

Alko oikeesti jo huolettamaan.
Nyt ollaan just saamassa homma jalalle oikeen kunnolla.
Ymmärrän kyllä että tämä asia puhuttaa..
Tuota omaanikin katsoessa tulee mieleen etten haluaisi olla
kohdalla jos tuolla aletaan tahallaan puskemaan kuskin ovea ::)

Muuten hommat on mukavalla mallilla, rokkiralli tiimi perusteilla ..  8) 8) 8) 8)
Asiasta lisää tuonnempana kun on jotain kerrottavaa. :-X 8) ;)

Swoop

Ei Jari mitään hätää, hengitä syvään...

Kyllä sinä ajamaan pääset, ja jos olis keulavahvistuksesta jääny kiinni nii mä oisin rälläköiny vähä autoas, nii et ajamaan olisit päässyt  :D
No en kait, kuka hullu mulle sirkkelin antais, viimeksikin meinas lähteä pari sormea... kaverilta...  ::)

Kyseinen asia on Hallituksella mietintämyssyn alla ja kun asiat selviää, ne julkaistaan kaikkien nähtäville :)

PS; Jari, hanki volvo... Ei tarttee keulavahvistuksia  ;D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com

waz2010

Lainaus käyttäjältä: Swoop - 21.11.10 - klo:11:48
Ei Jari mitään hätää, hengitä syvään...

Kyllä sinä ajamaan pääset, ja jos olis keulavahvistuksesta jääny kiinni nii mä oisin rälläköiny vähä autoas, nii et ajamaan olisit päässyt  :D
No en kait, kuka hullu mulle sirkkelin antais, viimeksikin meinas lähteä pari sormea... kaverilta...  ::)

Kyseinen asia on Hallituksella mietintämyssyn alla ja kun asiat selviää, ne julkaistaan kaikkien nähtäville :)

PS; Jari, hanki volvo... Ei tarttee keulavahvistuksia  ;D

Volvo? Eiks se ole niille jotka ei liikenteessä muista kumpi on oikee ja kumpi vasen.. se kun on volvossa painettu rattiin :D
Ei vainkaan, mieluimmin olisin toki ajanukkin kartaanilla mut .. nyt mennään näin :D Ja hyvä on jos pääsemmä tuolla nyt radalle saakka .. on sitä meinaan ootettu!

Swoop

Lainaus käyttäjältä: waz2010 - 21.11.10 - klo:13:27
Volvo? Eiks se ole niille jotka ei liikenteessä muista kumpi on oikee ja kumpi vasen.. se kun on volvossa painettu rattiin :D


Jaahas, Jari kerjää itselleen ongelmia... Ootappa vaan, kohan saan sen lottovoiton ja ostan helikopterin niin mä tuun vähä käymään...  :D :D :D :D

PS: Lähteekö taas vähä jutut käsistä, häh...  ;D
Rokkiralli Ry - Tiedotus, Rokkiralli infosivujen ylläpito ja päivitys, Rokki- ja Romuralli foorumin ylläpito sekä rekisteröinnit. Nyt myös Rokkiralli Ry löytyy facebookista

swoop77(at)outlook.com